CELE PROJEKTU
Podniesienie jakości usług na rzecz rodzin doświadczających przemocy poprzez:
-upowszechnianie wiedzy o potrzebach zarówno ofiar jak sprawców przemocy, w ogólnopolskiej
kampanii społecznej opracowanej przez Partnera z Polski,
-zwiększenie świadomości na temat zjawiska przemocy i uwrażliwienie społeczeństwa na nie, wzmacnianie osób doświadczających przemocy
-budowanie trójsektorowego partnerstwa (ngo+jst+biznes) na rzecz przemocy rodzinie.
DZIAŁANIA W PROJEKCIE
-Zarządzanie projektem
-Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk
-Wypracowanie produktów pracy intelektualnej – współpraca dwustronna
-Kampania Społeczna
-Klaster społeczny
-Warsztaty dla pracowników działających na rzecz pomocy ofiarom przemocy
-Konferencje otwierająca i kończąca projekt
-Case Management – bufor
GŁÓWNI ADRESACI PROJEKTU
-ofiary/sprawcy przemocy
-pracownicy instytucji i organizacji
-świadkowie przemocy
CAŁKOWITY BUDŻET PROJEKTU WYNOSI: 114 819,61 EURO
ZREALIZOWALIŚMY NASTĘPUJĄCE DZIAŁANIA
– promocję i informację o projekcie wśród pracowników instytucji i organizacji działających na rzecz osób doświadczających przemocy
– konferencję otwierającą projekt
– wizytę studyjną w Islandii
– warsztaty międzysektorowe – etap I i etap II – klaster społeczny
– opracowaliśmy strategię, kreację kampanii społecznej wraz z jej produkcją i realizacją – “Pobite bombki szokują. A kobiety?”.
– otworzyliśmy punkt konsultacyjny “Bufor” dla osób doświadczających przemocy
– prowadzimy stałe wsparcie case managera dla osób doświadczających przemocy
– opracowaliśmy strategię fundraisingową