Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim, studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS na kierunku Kryzys i Interwencja Kryzysowa. Aktualnie przygotowuje się do uzyskania certyfikatu psychoterapeutki. Rozwija swój warsztat pracy, biorąc udział w licznych konferencjach i szkoleniach.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Ośrodku Leczenia Uzależnień w Miłkowie, w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Złotoryi, na Oddziale Leczenia Uzależnień w Legnicy, Poradni Leczenia Uzależnień i Współuzależnień „Pro-Maind” w Złotoryi, Poradni Zdrowia Psychicznego w Chojnowie, prowadząc punkt konsultacyjny dla osób uzależnionych w Chojnowie, przeprowadzając liczne szkolenia i warsztaty dla młodzieży szkolnej oraz osób dorosłych.
Od 2017 roku związana z Fundacją Raduga. Prowadzi terapie i warsztaty z uczestnikami projektów Fundacji. Pracuje z osobami uzależnionymi, bliskimi osób uzależnionych, z osobami dorosłymi w kryzysie. W swojej pracy dostosowuje się do potrzeb klienta, wykorzystując wiedzę z nurtów humanistycznego, ericksonowskiego, systemowego. Prowadzi terapię par i terapię rodzin w nurcie systemowym. Pracę poddaje systematycznej superwizji.
Psycholożka, kierowniczka Poradni Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży w Jaworze.
Ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku Psychologia Kliniczna na Uniwersytecie Opolskim. W swojej pracy zawodowej specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą, prowadząc konsultacje diagnostyczne oraz sesje wsparcia psychologicznego.
Ponadto, angażuje się w psychoedukację rodziców, oferując im cenne narzędzia do wspierania swoich pociech. Wykorzystuje w swojej praktyce wiedzę zdobytą na Studium Terapii Rodzin w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii we Wrocławiu. Swoje doświadczenie zdobywała w różnych instytucjach m.in. w Domu Dziecka w Legnicy oraz w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Nysie. Jako wolontariuszka aktywnie angażowała się w pomoc różnym grupom zagrożonym wykluczeniem społecznym. Obecnie pełni funkcję kierownika w Poradni dla Dzieci i Młodzieży w Jaworze, gdzie łączy swoje umiejętności psychologiczne z doświadczeniem menedżerskim zdobytym w międzynarodowym środowisku. W swojej pracy kieruje się kodeksem etycznym, a dobro dzieci i młodzieży zawsze stawia na pierwszym miejscu.