Dołączyła do naszego zespołu specjalistów w maju 2024 roku. Jest pedagogiem, tyflopedagogiem, doradcą rodzinnym, specjalistą w dziedzinie doradztwa psychologiczno-pedagogicznego oraz psychoterapeutą.
Anna zdobywała swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, pracując w Ośrodku dla Dzieci i Młodzieży z niepełnosprawnością wzrokową oraz innymi rodzajami niepełnosprawności.
Od kilku lat specjalizuje się w psychoterapii w nurcie integratywnym, pracując zarówno z dorosłymi, jak i z dziećmi oraz młodzieżą.
Swoje doświadczenie psychoterapeutyczne zdobywała podczas praktyki w Specjalistycznej Poradni Psychiatryczno-Psychologicznej oraz w czasie stażu klinicznego na Oddziale Ogólnym Psychiatrii w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym i w Domu Pomocy Społecznej.
Nasza psychoterapeutka nieustannie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe, kształcąc się w ramach szkolnictwa podyplomowego oraz aktywnie uczestnicząc w warsztatach, szkoleniach, seminariach i konferencjach. Po ukończeniu czteroletnich studiów z zakresu psychoterapii w nurcie integratywnym, dodatkowo ukończyła dwuletnie Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży „Przy mnie bądź”.
Jej praca poddawana jest systematycznej superwizji, zarówno w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą, jak i z dorosłymi.
W roli psychoterapeuty korzysta z długiego i bogatego doświadczenia zawodowego. Prowadząc psychoterapię dzieci i młodzieży, uwzględnia także pracę z rodziną, traktując ją jako jeden z kluczowych czynników wpływających na powodzenie terapii.
W wolnym czasie uwielbia podróże, naukę języków obcych, fotografowanie oraz eksperymentowanie w kuchni.
Psycholożka z 20-letnim doświadczeniem w pracy klinicznej, lekarka neonatolog oraz doktorka nauk psychologicznych. Karierę zawodową rozpoczęła w szpitalu dla osób uzależnionych w Odessie, gdzie przez 14 lat zdobywała doświadczenie w pracy z pacjentami.
Specjalizuje się w pracy z nastolatkami i dziećmi w spektrum autyzmu, a także w udzielaniu wsparcia rodzicom, pomagając im radzić sobie z codziennymi wyzwaniami wychowawczymi.
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim, studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS na kierunku Kryzys i Interwencja Kryzysowa. Aktualnie przygotowuje się do uzyskania certyfikatu psychoterapeutki. Rozwija swój warsztat pracy, biorąc udział w licznych konferencjach i szkoleniach.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Ośrodku Leczenia Uzależnień w Miłkowie, w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Złotoryi, na Oddziale Leczenia Uzależnień w Legnicy, Poradni Leczenia Uzależnień i Współuzależnień „Pro-Maind” w Złotoryi, Poradni Zdrowia Psychicznego w Chojnowie, prowadząc punkt konsultacyjny dla osób uzależnionych w Chojnowie, przeprowadzając liczne szkolenia i warsztaty dla młodzieży szkolnej oraz osób dorosłych.
Od 2017 roku związana z Fundacją Raduga. Prowadzi terapie i warsztaty z uczestnikami projektów Fundacji. Pracuje z osobami uzależnionymi, bliskimi osób uzależnionych, z osobami dorosłymi w kryzysie. W swojej pracy dostosowuje się do potrzeb klienta, wykorzystując wiedzę z nurtów humanistycznego, ericksonowskiego, systemowego. Prowadzi terapię par i terapię rodzin w nurcie systemowym. Pracę poddaje systematycznej superwizji.
Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim oraz liczne kursy dotyczące pracy z dziećmi i ich rodzicami m.in. w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii, oraz w nurcie Pozytywnej Dyscypliny. Jest specjalistką psychoterapii dzieci i młodzieży w nurcie integracyjnym w trakcie specjalizacji we Wrocławskim Instytucie Psychoterapii. Doświadczenie zdobywała, pracując w szkole podstawowej jako szkolna psycholożka oraz w poradniach rodzinnych, Ośrodku Interwencji Kryzysowej i w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie przy zespole pieczy zastępczej. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Integruje różne nurty terapeutyczne, dostosowując metody terapeutyczne do potrzeb młodego klienta i jego rodziny. Lubi szczególnie pracę z wyobraźnią, wykorzystywanie kreatywności klienta oraz elementów gier i zabaw jako sposobu radzenia sobie z trudnościami i poznawania siebie.
Oferuje pomoc osobom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej, pragną polepszyć kontakt ze sobą oraz innymi, czy chcą uświadomić sobie przyczyny swoich problemów. Wspiera w procesie rozwoju i odkrywania zasobów oraz obszarów, które mogą ten proces utrudniać. Pracuje z osobami doświadczającymi nieuzasadnionego lęku, poczucia winy, dolegliwości somatycznych, długotrwałego stresu, obniżonego nastroju. Wspiera osoby z doświadczeniem przemocy, które utraciły poczucie sprawczości w życiu. Towarzyszy w procesie rozwoju młodym dorosłym, którzy_re doświadczają trudności w sprostaniu zadaniom dorosłego życia. Wspiera osoby ze społeczności LGBTQ+.
W celu utrzymania wysokiej jakości oferowanej pomocy swoją pracę poddaje regularnej superwizji. Pracuje zgodnie z zapisami zawartymi w Kodeksie Etycznym Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Gestalt. Doświadczenie w pracy z ludźmi zdobywałam w placówkach oświaty i pomocy społecznej.
W Dolnośląskiej Szkole Wyższej ukończyła studia podyplomowe na kierunku Terapeuta Zajęciowy. Obroniła pracę dyplomową z zastosowania technik relaksacyjnych w zaburzeniach lękowych z napadami paniki.
Ma dwudziestoletnie doświadczenie pracy w zawodzie terapeuty zajęciowego w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Złotoryi. Prowadziła zajęcia relaksacyjne na oddziale nerwic, dziennym oddziale psychiatrycznym oraz oddziale terapii uzależnień.
Specjalizuje się w technikach pracy ze stresem, korzystając z takich metod jak: terapia oddechem, trening autogenny, trening Jacobsona, wizualizacja, muzykoterapia.
Przez cztery lata pracowała jako wykładowczyni terapii zajęciowej w szkole TEB w Legnicy. Ma za sobą też dwa lata pracy w Domu Seniora „Maria” w Legnicy z osobami z demencją oraz z niepełnosprawnością.
Od kilku lat pracuje w Fundacji Raduga jako Case Manager w projektach aktywizacji społeczno-zawodowej.
Aktywnie pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz ich opiekunami. W ramach swojej pracy prowadzi zajęcia grupowe oraz indywidualne z dziećmi i młodzieżą, zajęcia integracyjne, zajęcia relaksacyjno-terapeutyczne, warsztaty rękodzielnicze. Współorganizowała kilka wydarzeń integracyjnych dla osób z różnych grup wiekowych.
Od wielu lat poszerza swój warsztat, biorąc udział w szkoleniach prowadzonych m.in. przez:
Powyższe doświadczenie zawodowe, kontakt z osobami wymagającymi różnych form oraz metod wsparcia, sprawiło, że wypracowała autorskie podejście do szeroko pojętej terapii pedagogicznej. Najważniejsze w terapii jest dla niej indywidualne podejście oraz komfort pacjentów_/ek, niezależnie od ich wieku, tożsamości czy trudności.
Pedagożka, trener biofeedback
Ukończyła studia licencjackie o profilu Opieka i Profilaktyka Niedostosowania Społecznego na Uniwersytecie Zielonogórskim oraz studia magisterskie o profilu Pomoc Społeczna i Socjoterapia. Od czterech lat pracuje na stanowisku koordynatorki rodzinnej pieczy zastępczej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy.
W ramach swojej pracy aktywnie współpracuje z dziećmi, młodzieżą oraz opiekunami zastępczymi. Organizuje warsztaty plastyczne dla dzieci. W Centrum Terapii i Rozwoju Raduga prowadzi terapię biofeedback.
Swoim doświadczeniem wspiera działania Fundacji Raduga jako asystentka rodziny. Pracuje z rodzinami w trudnej sytuacji życiowej, rodzinami zastępczymi.
Specjalizuje się w pracy z rodzinami, dziećmi i młodzieżą w ciężkiej sytuacji życiowej.